October 29, 2008

Onlangs is één van mijn cursisten uit de Academie van Maasmechelen, René Bradwolff, meegegaan op huwelijksreportage als assistent. Tussendoor heeft hij wat foto's gemaakt terwijl ik aan het fotograferen was. Het is best grappig om mezelf zo te zien op die foto's. Door de knieën, op de grond, in ongemakkelijke posities,... Je kan in ieder geval niet zeggen dat ik bang ben om me moe of vuil te maken om het goede shot te hebben. Vandaar dat ik altijd ook 2 outfits meeneem om een huwelijk te fotograferen: 1 set nette kleren voor de ceremonies en 1 set kleren die vuil mogen worden, zodat ik me niet moet inhouden tijdens de reportage.


Recently, one of my students at the Maasmechelen Academy, René Bradwolff, assisted me on a wedding shoot. He took some pictures of me while I was shooting. Kinda funny to see myself in these pics. Squats, on the floor, in uncomfortable positions,... You can't say I'm scared of getting tired or dirty to get the right shot. That's why I always take 2 outfits to a wedding shoot: 1 set of elegant clothes for the ceremonies and 1 set of clothes that can get dirty, so I don't have to hold back during a shooting.






5 comments:

Barton said...

Waar ken ik dat van :)

http://www.flickr.com/photos/bartclaeys/2397109758/in/photostream/

T. said...

Hmmm, altijd geweten dat het je lukken zou om zelfstandig te worden.

Benieuwd om de wereld door jouw ogen te zien meid.

Succes

Absolute Freedom said...

allez, in Mestrich :) En die vuilmakerij en grondliggerij ken ik ook al van mezelf hehe. Maar oppassen he, der is eens iemand met zijn knie in een glasscherf gaan liggen.

Freelance fotograaf Jürgen Doom said...

Hey Evi, leuk om te zien dat je ook een blog begonnen bent. Zou leuk zijn om het resultaat van deze shoot ook te zien.

Uw aller, ....

J

Anonymous said...

Wel tof zo'n foto's waarop je jezelf bezig ziet. Zo'n beelden heb ik van mezelf nauwelijks.