September 29, 2008

Als eerste post lijkt het mij wel aangewezen om een beetje over mezelf te vertellen. Ik ben Evi Wilmus, 27, fotograaf. Ik ben nu bijna 1 jaar fulltime zelfstandig fotograaf, sinds oktober 2007 om precies te zijn. Om van mijn fotografie te kunnen leven, doe ik vooral aan portretfotografie, huwelijken, baby's, zwangerschappen, familiefoto's, glamourshoots,... op locatie en in de studio. Ik geef ook les, digitale fotografie uiteraard. Daarnaast gaat mijn passie uit naar mode en reclame. Het is mijn doel om op lange termijn in die business te stappen en ik zal er alles aan doen om dat doel te bereiken.

Afgelopen zaterdag heb ik afgesproken met een paar vrienden. Aangezien zij ook fotografen zijn, hebben we samen wat foto's gemaakt. Bedankt aan Léonore voor het poseren en aan Dana Martens voor de make-up.


I think it's a good idea to say a few things about me in this first post. I'm Evi Wilmus, 27, photographer. I've been a fulltime freelance photographer now for almost a year, since Octobre 2007 to be precise. To be able to live of my photography, I do portraits, weddings, babies, pregnancies, families, glamour,... on location and in my studio. I'm also a teacher in digital photography. Besides that, my heart goes out to fashion and advertisement. It's my goal to start in that area and I will do anything to make it happen.

Last Saturday I met up with some friends who are also photographers. We took some photos together. Thanks to Léonore for modelling and to Dana Martens for hair and make-up.




No comments: